Program konferencji Biznes z Duszą
1-3 lipca 2021

Program konferencji Biznes z Duszą
1-3 lipca 2021

Nasze wartości
Obszary, których dotykamy podczas konferencji


Wartości

siostrzeństwo


Wierzymy, że aby przedsiębiorczość wśród kobiet mogła się rozwijać potrzebne jest wsparcie
doświadczonych mentorek
i ekspertek.

Wartości

łagodny biznes


Wierzymy, że można skutecznie prowadzić biznes, który karmi nie tylko portfel, ale i duszę.

Wartości

komunikacja
z serca

Wierzymy, że biznes
z duszą opiera się na relacji zaufania
i szacunku pomiędzy klientami, współpracownikami
i partnerami.

Wartości

spójność


Wierzymy, że prowadzenie biznesu
z duszą to sposób na spełnione, ciekawe
i pełne radości życie spójne
z osobowością.

Wartości

zaplanowana sprzedaż

Wiemy, że planowanie jest ważną częścią procesu tworzenia produktu/usługi oraz sprzedaży, dzięki któremu trafiamy
do odpowiednich
dla nas klientów.

Wartości

twórczość


Wierzymy, że biznes
z duszą jest częścią naszego twórczego stylu życia, dzięki któremu nasi klienci otrzymują rozwiązanie swojego problemu.

Wartości

autentyczność


Wierzymy, że możemy prowadzić biznes
z duszą w zgodzie
ze sobą bez presji perfekcjonizmu.

Wartości

różnorodność


Wierzymy, że siła kobiecości opiera się na różnorodności
i łączeniu mocnych stron naszych osobowości.

Dzień 1

  1. Gosia Kozłowska
    Łagodny biznes, czyli biznes który karmi nie tylko portfel, ale i duszę.
  2. Magdalena Kozioł
    Dusza przedsiębiorczyni – czyli jak rozpocząć swój biznes z duszą.
  3. Edyta Niewińska
    Komunikacja z serca. Jak tworzyć relację z klientami i sprzedawać swoje produkty i usługi za pomocą newslettera i grupy na Facebooku (case study).
  4. Małgorzata Żebrowska.
    Jak dwie szefowe prowadzą i rozwijają biznes z duszą w atmosferze siostrzeństwa i współpracy (case study).

Dzień 2

  1. Kaśka Żbikowska
    Trzy kroki, abyś dobrze zaplanowała sprzedaż Twojego kursu online …czyli jak skupić się na tym, co naprawdę ważne, a nie utonąć w natłoku tematów, które nie mają żadnego znaczenia (a które zajmują nam mnóstwo czasu i zjadają energię).
  2. Joanna Glinkowska-Garwicka
    Jak stworzyć mały edukacyjny biznes w oparciu o doświadczenie i wiedzę (case study).
  3. Aneta Olejniczak-Mejza
    Jak przenieść warsztaty stacjonarne do świata online.(case study).
  4. Agnieszka Płoska
    Jak przeprowadzić bezpieczny test Twojego projektu biznesowego i go zrealizować dzięki crowdfundingowi (finansowaniu społecznościowemu). (case study)

Dzień 3

  1. Aleksandra Skwara
    Jak oswoić się z obiektywem aparatu, aby stworzyć wizerunek autentyczny i spójny z Tobą.
  2. Anna Grabowska-Krupa
    Jakie są najważniejsze elementy strony internetowej, która buduje wiarygodny wizerunek Twoją marki osobistej i przynosi zysk.(case study).
  3. Kasia Hnat
    Jak zainteresować sobą/swoim projektem dziennikarza i skutecznie promować się w mediach.
  4. Joanna Tor-Gazda
    Jak w 21 dni stworzyć styl spójny z osobowością i rolą zawodową oraz w naturalny sposób wyróżnić się na rynku.