Program konferencji Biznes z Duszą
1-3 lipca 2021
Program konferencji Biznes z Duszą
1-3 lipca 2021
Nasze wartości
Obszary, których dotykamy podczas konferencji

siostrzeństwo
Wierzymy, że aby przedsiębiorczość wśród kobiet mogła się rozwijać potrzebne jest wsparcie
doświadczonych mentorek
i ekspertek.

łagodny biznes
Wierzymy, że można skutecznie prowadzić biznes, który karmi nie tylko portfel, ale i duszę.

komunikacja
z serca
Wierzymy, że biznes
z duszą opiera się na relacji zaufania
i szacunku pomiędzy klientami, współpracownikami
i partnerami.

spójność
Wierzymy, że prowadzenie biznesu
z duszą to sposób na spełnione, ciekawe
i pełne radości życie spójne
z osobowością.

zaplanowana sprzedaż
Wiemy, że planowanie jest ważną częścią procesu tworzenia produktu/usługi oraz sprzedaży, dzięki któremu trafiamy
do odpowiednich
dla nas klientów.

twórczość
Wierzymy, że biznes
z duszą jest częścią naszego twórczego stylu życia, dzięki któremu nasi klienci otrzymują rozwiązanie swojego problemu.

autentyczność
Wierzymy, że możemy prowadzić biznes
z duszą w zgodzie
ze sobą bez presji perfekcjonizmu.

różnorodność
Wierzymy, że siła kobiecości opiera się na różnorodności
i łączeniu mocnych stron naszych osobowości.
Dzień 1

- Gosia Kozłowska
Łagodny biznes, czyli biznes który karmi nie tylko portfel, ale i duszę. - Magdalena Kozioł
Dusza przedsiębiorczyni – czyli jak rozpocząć swój biznes z duszą. - Edyta Niewińska
Komunikacja z serca. Jak tworzyć relację z klientami i sprzedawać swoje produkty i usługi za pomocą newslettera i grupy na Facebooku (case study). - Małgorzata Żebrowska.
Jak dwie szefowe prowadzą i rozwijają biznes z duszą w atmosferze siostrzeństwa i współpracy (case study).
Dzień 2

- Kaśka Żbikowska
Trzy kroki, abyś dobrze zaplanowała sprzedaż Twojego kursu online …czyli jak skupić się na tym, co naprawdę ważne, a nie utonąć w natłoku tematów, które nie mają żadnego znaczenia (a które zajmują nam mnóstwo czasu i zjadają energię). - Joanna Glinkowska-Garwicka
Jak stworzyć mały edukacyjny biznes w oparciu o doświadczenie i wiedzę (case study). - Aneta Olejniczak-Mejza
Jak przenieść warsztaty stacjonarne do świata online.(case study). - Agnieszka Płoska
Jak przeprowadzić bezpieczny test Twojego projektu biznesowego i go zrealizować dzięki crowdfundingowi (finansowaniu społecznościowemu). (case study)
Dzień 3

- Aleksandra Skwara
Jak oswoić się z obiektywem aparatu, aby stworzyć wizerunek autentyczny i spójny z Tobą. - Anna Grabowska-Krupa
Jakie są najważniejsze elementy strony internetowej, która buduje wiarygodny wizerunek Twoją marki osobistej i przynosi zysk.(case study). - Kasia Hnat
Jak zainteresować sobą/swoim projektem dziennikarza i skutecznie promować się w mediach. - Joanna Tor-Gazda
Jak w 21 dni stworzyć styl spójny z osobowością i rolą zawodową oraz w naturalny sposób wyróżnić się na rynku.